نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

نگارنامه

اولین خرابکاری من

1391/11/24 20:07
245 بازدید
اشتراک گذاری

من دیگه بزرگ شدم و رو آوردم به خرابکاری!

چند روز پیش که بابام میوه خریده بود مامانم موزهاشو نذاشته بود توی یخچال که سیاه نشن و اونا گذاشته بود گوشه آشپزخونه کنار میز.

موقع ناهار وقتی بابا و مامان داشتن سر میز غذا می خوردن منو گذاشته بودن توی روروئک تا با عروسک آهن ربایی روی یخچال بازی کنم اما من خودم رفته بودم همه جا رو کشف کنم و سرانجام به موزها رسیدم. برای اینکه بهتر ببینم چی هستن هی با روروئک می رفتم روشون و هی می اومدم عقب ببینم حالا چی شدن! آخرش هم نفهمیدم چی هستن و اومدم اینور کنار یخچال. مامان و بابا اصلا متوجه این کشف من نشده بودن تا اینکه شب برامون مهمون سرزده اومد و مامان وقتی می خواست میوه ها رو توی ظرف بچینه سراغ موزها رفت و ناگهان...

مامان می خندید و بابا رو صدا زد تا اونم از هنرنمایی های من لذت ببره! بعد هم همه موزها رو ریختن دور چون از زیرشون آب سیاه رنگی راه افتاده بود (عکسی که می ذارم مربوط به ٣ تا موزی هست که از همه سالم تره که البته فقط به درد شیرموز خوردن)

و این بود ماجرای اولین خرابکاری من: (سه شنبه ١٣٩١/١١/١٧ ) و من می دونم که بابا و مامانم به این دخمل هنرمند افتخار می کنن!!!

http://hanaheidari.niniweblog.com/

البته من بعد از اون هنرنمایی های دیگه هم کردم مثل بلایی که سر یه کاغذ A4 آوردم:

http://hanaheidari.niniweblog.com/

یا کاری که مدام با روکش مبل ها می کنم:

http://hanaheidari.niniweblog.com/ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نورا
24 بهمن 91 21:16
سلام خانم خانمای خرابکار ای شیطون بلا از این به بعد هر وقت سر میز غذا دعوت نشدی از این کارا بکن زود زود
marzi
25 بهمن 91 9:31
آخی. بزن همه چی رو خراب کن حرص مامانتو دربیار من دلم خنک شه بخندم
مامان وندا
25 بهمن 91 10:41
جیگر گل دختری...اینا حالا اولشه مامانی خرابکاریاش مونده می بوست عزیزم
مامان سینا و سوگل
25 بهمن 91 13:45
عزیزم دخمل شیطون به مامانی بگو حالا مونده تا شیرین کاریهای من رو ببینی
مامان ملیسا و مهدیس
25 بهمن 91 16:23
واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید ولنتاین مبارک
مامان منیر
25 بهمن 91 22:17
سلام خانم . دخمل مامان مخمل بابا خیلی نانازیه. خدا حفظش کنه براتون .
آیدا(مامان الینا)
25 بهمن 91 22:26
دستت درد نکنه عروسک خوشگل بازم از این کارا بکن
مامان حسنا
26 بهمن 91 12:45
هروقت فرستادی خبرم کن یه دنیا ممنون فقط مامانی میشه بگی چه جوری درست میکنی تقویم
مامان مهديس و مليسا
26 بهمن 91 14:07
سلام عزيز دلم خوفي؟دخملاي من تو مسابقه زيباترين دخمل ني ني وبلاگي شركت كردن خواهش ميكنم بريد بهشون راي بديد قول ميدم وقت نازتون رو زياد نگيره!!! بايد بريد كد دخملام رو به اين آدرس ايميل كنيدgerafist.yang23@yahoo.com كد مهديسم 110 و كد مليسا جونم 111 است منتظر راي هاي شما نازنينان هستم
مامان سویل واراز
26 بهمن 91 23:50
وااااای چیکار کردی موزارو یعنی با روروئکت له کردی مامانی حالا این کجای کاره وایسا راه بره اونوقت به این خرابکاریاش شکر میکنی ببین پسر منو موندم بخندم یا گریه کنم در هر حال خدا حفظشون کنه
مامان سویل واراز
26 بهمن 91 23:51
ضمنا عکس خوشگل بچه هامو پیدا کنم میفرستم انشاالله بتونم جبران کنم
مامانی درسا
27 بهمن 91 2:35
ای چوووونمی قند عسل ...... مامانش انشاالله صبر کن بقیه هنرنمای هاشو ببینی ...... ببوس این قند عسلو
مامان آناهیدمهربون
28 بهمن 91 1:19
مامانی ناز دختر مگه تو رورویک میشینه؟به من گفتن ممنوع شده؟!ماشالا بلا شده هااااااااااا
خدا حفظش کنه نانازو
میگم میشه حجم عکساروکمتر کنی؟من بایدخیلی صبرکنم تاعکسای مخمل خانم بالا بیاد ممنونم خانمیییی


والا دکتر به من گفت مشکلی نداره و از 4 ماهگی هم دخملم روروئک سوار شده! نمی دونم والا اینا که هر روز یه چیز در میارن!
حجم عکسایی که من میذارم تو وبلاگ دخمل خیلی کمه و همه عکسا رو تقریبا یک چهارم می کنم شاید سرعت شما یه کم پایینه
مامان آناهیدمهربون
28 بهمن 91 23:58
سرعتم که افتضاحه! میگم قدنانایی من67 شده.رورویکشم کپی مال دخمله.امه پاهاش به زمین نمیرسه!قد فرفره شما چنده؟؟؟میتونه رورویکشو ببره؟سنگین نیست واسش؟پاهاش به زمین میرسه نانازی؟تو عکس که مشخص نیست پاهاش
مامان آناهیدمهربون
1 اسفند 91 1:30
پس چی شد اون عکسا که قولشونو دادی مامانیییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عکس آتلیه و ...
ستاره
3 اسفند 91 16:20
اشکالی نداره دختر عمه خراب کاری هات به خودم رفته


جیگر تو رو من بخورم!
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
9 اسفند 91 21:33
ااای جونم این خوشگل خانووم کاشف جیگرشو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد