نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

نگارنامه

تقویم من

1391/11/23 8:58
415 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم به عنوان هدیه تولد نیم سالگیم برام یه تقویم سال جدید طراحی کرده تا به عنوان گیفت بده به اونایی که دوستم دارن، این طرح اولیه اونه یه خورده ریزه کاری دیگه داره که چند ساعت کار می بره.

http://hanaheidari.niniweblog.com/

پ.ن.: مامانم میگه اون دوستایی که دوست دارن این تقویم رو برای دخملشون رایگان درست کنیم پیغام بذارن البته تعداد سفارش ها محدوده و اولویت با اونایی هست که تبادل لینک داریم

٢ تا از عکسای دخملاتونو بفرستین به ایمیل مامانم و توی موضوعش هم بنویسین تقویم برای .... (اسم دخملتون) تا اشتباهی نشه

آدرس ایمیل مامانم: heidari.m.s@gmail.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان اریا
20 بهمن 91 10:19
سلام منم میخوام خیلی قشنگه... باید چیکار کنم؟؟؟ ممنون میشم کمکم کنید بازم مرسی
مامان حسنا
20 بهمن 91 13:12
سلام عزیزم من میخوام....چشم به وب دخترتم میام وقت بگو چیکار کنم لطفا بیا وبم بگو
مامانی درسا
20 بهمن 91 14:09
عزیزم چقده این دخملی نازه ...... مامان دخملی من عکس دختری رو براتون میفرستم و البته لینکتون هم میکنم ...... ممنون میشم لطف کنید واسه دخملی منم درست کنید
مینا مامی پویان
20 بهمن 91 17:05
خیلی نازه تقویمت مامانی دستت طلا. و از اون نازتر دخمل گلته خدا حفظش کنه. راستی نمیشه برای پسرا هم درست کنی؟
هما
20 بهمن 91 19:26
خوش بحالت اي كاش مامان منم 30 سال پيش اين كارو مي كرد ديدي اومدم سر زدم بهت؟
مامان شادی
20 بهمن 91 19:42
خیلی خوشکل شده عزیزم دست مامان جون هنرمندت درد نکنه.

واسه دخمل منم درست میکنه؟


بله
2 تا از عکساشو ایمیل کنین برام
مامان علیرضا
20 بهمن 91 23:19
سلام چه ایده ی قشنگی خوشم اومد بامزه بود تولد نیم سالگیش مبارک
مامان سونیا
21 بهمن 91 8:35
به به دست مامانی هنرمند دردنکنه مبارک باشه ناناز خانم
مامان ملیسا و مهدیس
21 بهمن 91 12:37
خییییییییییلی نازه عزیزم من الان لینکت میکنم تند تند بهتون سر میزنم عکس ها رو هم ایمیل کردم!!!!


تقویمتون حاضر شده
الان دارم میفرستم به ایمیلتون
مریم--------❤
21 بهمن 91 13:43
خصوصی گلم
مامان سینا و سوگل
21 بهمن 91 20:06
عزیزم چه دختر نازی دارید خدا براتون نگهش داره
مریم--------❤
21 بهمن 91 22:21
چی شد عزیز؟
منتظرم


عزیزم فعلا نمی تونم فایل psd رو بفرستم
تارا
21 بهمن 91 23:51
سلام من دنبال یه همچین طرجی هستم آیا امکانش هست که فایل پی اس دی شو بهم بدید اندکی تغییرات روش انجام بدم؟


سلام
در حال حاضر نمیشه ایشالا بعدا
آیدا(مامان الینا)
23 بهمن 91 2:13
سلام عزیزم مامانی تقویمت خیلی ناز شده منم برا الینا میخوام عکسارو برات بفرستم
آیدا(مامان الینا)
23 بهمن 91 2:16
گلم اگه دوست داشتی فایل psd برام بفرست خودم درستش کنم خیلی خیلی ممنون اگه فرستادی حتما خبرم کن مرسی
مامان حسنا
23 بهمن 91 9:21
عزیزم عکسهای حسنا رو ایمیل کردم
مامان وندا
23 بهمن 91 10:59
سلام عزیزم....تقویم بدستم رسید عالی بود خیلی خیلی ممنون...لینکتون کردم و مرتب سر میزنم...برای کوچولوی ناز
مامانی درسا
23 بهمن 91 11:10
عزیزم یک دنیا تشکر واسه شمادوست خوب و مهربونم ....... من حتما" به قولم عمل میکنم و هر وقت به وب دخترم اومدم پیش دخملی گل شما هم میام ...... ممنون عزیزم خیلی خیلی زیبا بود دوست خوبم راستی من لینکتون کردم
مامان سینا و سوگل
23 بهمن 91 13:02
سلام ممنون عزیزم تقویم به دستم رسید فقط کجا میتونم چاپش کنم ؟ جایی رو میشناسید که مناسب باشه قیمت هاش؟
آیدا(مامان الینا)
23 بهمن 91 16:42
خانمی عکسارو فرستادم
سمیه مامان پارسا
23 بهمن 91 17:26
سلاااااااااااااااام میشه به منم یاد بدید یا واسم زحمتشو بکشید درست کنید. میخوام بهمهمونهای جشن دندونی پسرم کادو بم. مرسییییییی خیلیییییییییییییییی
مامان حسنا
23 بهمن 91 20:33
دیر اومدی پاکشون کردم الان دوباره میزارم بیا بردار
مامان حسنا
23 بهمن 91 21:59
عزیزم عکسارو گذاشتم بدون رمز نوشتم برای طرحی تقویم فقط هروقت برداشتی نظر بزار پاک کنم
مامان حسنا
24 بهمن 91 8:11
عزیزم اشکال نداره حالا امتحان کن شاید خوب شه فقط میگی چه جوری درست میکنی؟؟؟
مامان دینا
24 بهمن 91 20:11
سلام دوتا از عکسهای دینا رو براتون فرستادم ببخشید آگه دیر شد اینترنتم چند روزی قطع بود ممنون میشم آگه تقویم دینا رو طراحی کنید
مامان حسنا
26 بهمن 91 9:41
مرسی عزیزم واسم ایمیل کن عزیزم منو لینک کن
مامان سویل واراز
26 بهمن 91 12:05
سلام عزیزم اخه گفته بودی محدوده خبرم هم نکردی گفتم شاید ظرفیت پره ممنون از محبتت راهنماییم کن عکس بچه ها رو چطوری بفرستم به ایمیلت بفرستم بعدشم مدلهای دیکه هم داری
مامان دینا
26 بهمن 91 21:52
سلام تقویم دینابرام رسید ممنون واقعا زحمت کشیدید خیلی قشنگ شده تقویم رو چاپ میکنم اگه عکساش خوب نشده بود دو تا عکس دیگه براتون میفرستم بازم ازتون ممنونم دخملو از طرف من ببوسید
مامان حسنا
28 بهمن 91 10:17
عزیزم هنوز ایمیلم و چک نکردم اومدم ازت تشکر کنم یک دنیا ممنون
مامان سبحان جونی
29 بهمن 91 2:08
سلام خانومی یه سوال درباره فتوشاپ داشتم اگه راهنماییم کنی ممنون میشم میخواستم بپرسم چطوری دوتاعکس رو باید قرار بدم وقتی میخوام تقویم درست کنم تا یک عکس میذارم واسه عکس بعدی که میخوام قرار بدم اون یکی دیگه حذف میشه اگه راهنماییم کنی ممنون میشم اندازه هاشم اگه بگی که خیلی ماهی
مامان آناهیدمهربون
1 اسفند 91 1:26
این ملکه برفی چقد ناز نازیییییییییییه
آیدا(مامان الینا)
1 اسفند 91 2:39
سلام گلم هروقت تقویم رو برام فرستادی خبرم کن دست گلت درد نکنه
نسرین خاله اسما
1 اسفند 91 21:39
خیلی ممنون که می خوای واسه اسما جونم تقویم درست کنی ببخش سیستمم مشگل داشت عکساشو نتونستم اون موقع ارسالش کنم امروز برات ارسال میکنم خیلی اینا هم برادخمل شیطونه اینم برا تشکر از مامانی دخمل خوشگله
نسرین خاله اسما
1 اسفند 91 21:44
البته عزیزم قبلانم گفت دیگه دخمل خوشگل و لینکش کردم تا همیشه بهش سر بزنم
مامان کوروش
2 اسفند 91 11:25
سلام مامانی مهربون تقویم خوشگلی درست کردید منم میخواستم واسه پسرم درست کنم منتها فایل تقویم رو ندارم میشه کمکم کنید و بهم بگید از کجا باید تهیه اش کنم ممنون گل دخترت رو ببوسید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد