نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

نگارنامه

کتاب من: چگونه با کودکم رفتار کنم

1391/11/9 2:38
466 بازدید
اشتراک گذاری

http://hanaheidari.niniweblog.com/

نویسنده: استیفن گاربر     مترجم: شاهین خزعلی    ناشر: مروارید            سال نشر: ١٣٨٥         قیمت: ٥٤٠٠٠ ریال   

 

این کتاب یه راهنمای کاربردیه برای حل بیش از هزار مشکل شایع و معمول کودکان که راه حل هاش فقط نظریه نیستن و در عمل تجربه شدن.

اون زمانی که من خیلی گریه می کردم مامانم تونست با استفاده از راهکارهای این کتاب خیلی راحت تر با این مشکل کنار بیاد.

این کتاب مشکلات بچه های بزرگ تر رو هم حل می کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آناهیدمهربون
11 بهمن 91 0:08
مرسی خاله ای..مخمل بابا خوبه؟چه بیسکویتی میخوره شیکموی خاله ش؟موز روباشیرمخلوط نمیکنی که هضمش راحت ترباشه؟سوب واسشون زودنیست؟

بیسکوییت مادر
موز بدون شیر هم خدا رو شکر مشکلی براش درست نکرده
با مشورت دکترش غذا ها رو میدم
نگاری
11 بهمن 91 21:40
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
نعیمه
20 بهمن 91 15:28
سلام عزیزم نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی متن پیشنهادی شما رو توی پرسش و پاسخا دیدم آخه یه مدت دنبال یه تقویم واسه نورا بودم ولی نه تقویم رو تونستم دانلود کنم و نه نرم افزار فتوشاپ بلد بودم مونده بودم چی کار کنم خدا به حق امام زمان دختر یکی یدونتو واسه تو و بابا ش حفظ کنه منتظرت هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد