نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

نگارنامه

اولین کش موی من!

1391/11/8 2:20
302 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم همیشه عاشق این بود که موهای منو شونه بزنه و گل سر بزنه، بابام هم عاشق این بود که موهای بلندم رو ببنده! اما فعلا که هر دوشون ناکام موندن آخه من هنوز مو ندارم.

چند وقت پیش که دختر داییم (آجی پریسا) اومده بود خونمون تا با من بازی کنه نقشه کشید که موهای منو ببنده و مامانم هم از این پیشنهاد خوشحال شد و رفت اون بسته چهل گیسی رو که قبل از به دنیا اومدن من خریده بود آورد و به زور و زحمت و بعد از حدود ١٠ دقیقه تلاش دو نفره تونستن یه تکه از موهای منو ببندن! (١٣٩١/١٠/٢٤  ٥ ماه و ٩ روزگی)

توی اون دایره قرمزه مشخصه!

http://hanaheidari.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آناهیدمهربون
11 بهمن 91 0:12
عکسش که بالانیومدبینم چل گیس خانموو آنایی من ماشالا موهاش خوبه..سه بارتاحالاکوتاه کردم براش!!!!میگن واسه اینه که تاروز آخرحاملگیم حالم بدبوده چمیدونم والاااااا
مامان سونیا
11 بهمن 91 13:21
به جرگه کش موبندان و موبلندان عشوگر و طناز خوش اومدی دخمل مامان و مخمل بابا
مــآمــآنــے
13 بهمن 91 15:52
فدای اون موی کوچتات بشم که بستیش خاله جون ممنون مامانی لطف کردی دستت درد نکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد