نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

نگارنامه

نگار من

1392/4/14 10:12
342 بازدید
اشتراک گذاری

نگار من، نگار من

تویی گل بهار من

یه وقت نیاد برنجی و

بری تو از کنار من

توی گل بهار من

توی تو ای نگار من

فدای تو فدای تو

این دل بی قرار من

نباشی تو چی می گذره

بر من و روزگار من

بدون تو بدون تو

میشم اسیر لحظه ها

برای تو برای تو

فدا بشن ترانه ها

فدای تو فدای تو        

تمام هستی و صدام

فقط می خوام چیزی بگم

دوستت دارم ختم کلام

 

صفر رزم آرا – دفتر شعر دلتنگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آناهید
18 تیر 92 0:55
نگار من نگار من تویی گل بهار من... 11 ماهگیت مباررررررررررررررک وای یییییییی فقط 29 روز دیگه یک ساله میشی خاله جوووونم هوووووووووووورا
مامان سهند و سپهر
18 تیر 92 10:02
عزيزم نميدونم چجوري ميتونم بهت كمك كنم . بهم ميگي دقيقا چي رو ميخواي تا ببينم چيكار ميتونم كنم؟
مامان سهند و سپهر
18 تیر 92 15:40
ما طرحشو روي كاغذ نداريم گلم. يكي از اقوام اين صندلي رو داشت مربوط به 20 سال پيش بود و مال بچه هاي خودش بود ما هم صندلي رو از ايشون قرض گرفتيم و داديم از روي قطعاتش عينا برش زدن و برامون ساختنش . حالا هر كمكي از من برمياد در خدمتتون هستم عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد