نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

نگارنامه

مسابقه

1392/3/7 12:42
317 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف یکی از دوستام، مامان سویل و آراز جون به يه بازي دعوت شدم. البته سوالا زیاد بود و من فقط اونایی رو جواب دادم که مربوط به دخملمه:

- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟ دوری از دخملم به هر طریقی


2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟ می رفتم توی مهد دخملم تا ببینم اونجا چیکار می کنه

3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟  همیشه کنار دخملم


4- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟ روزی که برای دخملم شناسنامه گرفتن.

5- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟ بدون دخملم هرگز

 

پسندها (1)

نظرات (20)

مامان مهدیس و ملیسا
7 خرداد 92 12:56
دوست قدیمی
8 خرداد 92 8:41
این چه وبلاگی که رمز داره ؟
مامان سونیا
8 خرداد 92 9:30
عزیزم خصوصی دارم
مامان مهدیس و ملیسا
8 خرداد 92 12:26
عزیزم من که رمز رو به شما دادم!!!!!!!!!!!!تغییر هم نکرده!!!!!!!!!!!!دوباره میفرستم خصوصیتو چک کن
خاله
8 خرداد 92 13:07
سلام چقدر ناز شدی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان سويل و اراز
9 خرداد 92 1:33
سلام مامان نگار جون مرسي كه دعوتمو قبول كردين و تو بازي شركت كردين كاش همه سوالارو جواب ميدادين تا با طرز فكر عقايد شما اشنا ميشديم چرا كسي رو دعوت نكردين
صدرا
9 خرداد 92 9:27
سلام.چطوری؟خوبی؟هرچند دیگه نمی دونم چیکار می کنی اما باز خوب عکساتو می بینم کافیه.می دونی دیگه بهت عادت کردم.همیشه شاد و سرحال باشی نگاری.امیدوارم مهدکودک بهت خوش بگذره -اینو به مامان نگو ولی مهدکودک از این مامان بهتره-دوست دارم هوارتا.
مامان ساره وثنا(نى نى عسلك)
11 خرداد 92 2:29
به خدا رمزتو به من ندادى!
مامان دینا
12 خرداد 92 16:15
سلام چند وقته که مودممون سوخته بود و اینترنت نداشتیم حالا که سرزدم دیدم چقدر پست جدید گذاشتی مامان زرنگ! نگار جونم خیلی بلا و خوردنی شده از طرف من ببوسش
مامان آناهید
14 خرداد 92 15:43
مامانی سلام نگارم خوبه؟شماچطورین؟دلم تنگ شده واستون. مامانی اگه میشه رمز میخوام
مامان آناهید
14 خرداد 92 15:44
نانا 18 خرداد باز چکاب داره. ایشاتا که وزن گرفته باشه
مامان اناهید
15 خرداد 92 1:04
وای مامانی نگارم چی شده؟حالش خوبه؟من و بابایی اناهید خیلی نگران شدیم.ایشالا که از بلا دوره.مامانی تورو خدا مراقب نگارمون وخودتون باش. نکنه تو مهد واسش مشکلی پیش اومده؟
مامان سونیا
15 خرداد 92 10:22
سلام خوبی گلم نگار جون خوبه زودتر از حالتون باخبرمون کن خصوصی
مامان نگار
16 خرداد 92 8:52
سلام عزیزم. چه جوابهای قشنگی دادی خانمی. ان شاا.. همیشه در کنار دختر نازت به سلامتی و شادی زندگی کنی و لذت ببری. از اینکه گفتی تو بیمارستانی خیلی ناراحت شدم عزیزم. ان شاا.. بلا به دور باشه ازش. نگران نباش مامان مهربون. منم در جریان بذار
با این موجود مجازی زندگی کنید+ دانلود
16 خرداد 92 8:54
Pou یک عروسک جالب مجازی است که به آن غذا می دهید تا بزرگ شود، با آن بازی می کنید و هر کاری که باید براي بزرگ شدن يک کودک نياز دارد،برايش انجام دهيد تا بزرگ شود.
مامان امیرعلی جیگر
16 خرداد 92 10:15
خدا بد نده.چش شده نگار.ناراحت شدم گفتی بستریه
مامان سويل و اراز
16 خرداد 92 13:11
سلام ماماني خوبين؟ نبينم نكار كوجولو ناخوش باشه خيلي ناراحت شدم جي شده جرا نكار جونم مريضه ايشالا الان كه دارم اين نظرو مينويسم خوب شده باشه و تو خونتون و بيشتون باشه براش دعا ميكنم عزيزم ناراحت نباش خوب ميشه
مامان دینا
16 خرداد 92 20:07
سلام خیلی ناراحت شدم از اینکه نگارجونم بیمارستانه نمیدونم چرا مریضه اما از خدا میخوام هر چه زودتر خوب بشه ومامان مهربونش بازم از شیرین کاریهاش بنویسه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
17 خرداد 92 20:41
سلام از نگار جون چه خبر ؟؟
مامان اناهید
18 خرداد 92 2:09
مامانی خوبین ؟نگارم چطوره.با تلفن پیام ندادم .آخه نمیخواستم مزاحمت ایجاد کنم ولی همش به نگار وشما فکر میکنم.ایشالا که حالش خوب شده باشه.هر وقت فرصت کردید بیاین و از احوالاتش وااسمون بنویسید که چرا دخترمون حالش بد شد.جون نگارم بیشتر مراقب سلامتیتون باشین مامانی مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد