نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

نگارنامه

من و حیوانات (1)

1391/12/12 15:42
358 بازدید
اشتراک گذاری

همه خانواده من سعی می کنن بچه هاشون رو جوری بزرگ کنن که از حیوونا نترسن مثل مامانم که از مار، موش، قورباغه، مارمولک یا هیچ چیز دیگه ای نمی ترسه به خاطر همین می خوان منو از بچگی با حیوونای مختلف آشنا کنن. جمعه گذشته توی باغ بابایی اینا اول آجی پریسا (دختر داییم) برام یه قورباغه گرفت که البته من بهش دست نزدم چون کثیف بود ولی از نزدیک و با تعجب بهش نگاه کردم:

http://hanaheidari.niniweblog.com/

بعد هم از استخر برام ماهی قرمز گرفتن:

http://hanaheidari.niniweblog.com/

http://hanaheidari.niniweblog.com/

فکر کنم انگشتم خیلی خوشمزه بود آخه وقتی کردمش توی دهن ماهیه هی اونو می خورد!!!

تازه بعدش هم داداش سعید (پسرداییم) با باباش یه خرچنگ کوچولو گرفته بودن اما من خواب بودم و نتونستم باهاش عکس بگیرم! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نگین
13 اسفند 91 17:24
امیدوارم به قیمت حیوان آزاری نباشه ماهیه مُرد عایا؟
نسرین خاله اسما
14 اسفند 91 1:40
وای عزیزم چه جراتی داری من که حتی از ماهی هم میترسم برا دخمل خوشگله
مامان سونیا
14 اسفند 91 15:48
وای عزیم چه نترسه دستش رو کرده توی دهن ماهی چندشش نمیشه من که از همه چی میترسم
نگارین(عروس دلشکسته)
14 اسفند 91 15:51
خصوصی داری گلم
مامان آناهیدمهربون
14 اسفند 91 23:41
خوش به حالت دخملی که مامان نترسی داری مامان سحر من از جوجه هم میترسه چه برسه به سوسک و موش وقورباغه


البته مامان منم از سوسک چندشش میشه و میترسه!
نعیمه
15 اسفند 91 0:09
سلام عزیزم خوبی دختر شجاع؟ منم آرزومه از هیچی نترسم ولی هنوز به این آرزوم نرسیدم باز ماهی یه چیز... قورباغه و خرچنگ واییییی..... میدونی یه جورایی چندشم میشه و حالم بهم میخوره
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
15 اسفند 91 9:35
ای جونم دخملی با چه دقتی نیگاش میکنه مامانی خصوصی داری
مرضی
15 اسفند 91 10:55
عزیزم چه مامان نترسی. من که اگه بچه داشته باشم احتمالا از مورچه هم بترسه اگه مث من باشه
مامانی محمد طاها
15 اسفند 91 13:29
آدم از بچگی هر جور بزرگ شه همون میشه من که عاشق پرنده هاستم هر شکلی باشه وای قورباغه و مارمولک وااااینه مامانی تبریک به خاطر خانواده شجاع
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد