نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

نگارنامه

اولین باری که بارون دیدم

1391/9/23 12:37
244 بازدید
اشتراک گذاری

جایی که من زندگی می کنم خیلی کم بارون میاد، برف که به ندرت! اما امسال خدا رو شکر خیلی بارون اومده. تا امروز من توی بارون نرفته بودم، امروز بارون خیلی خیلی شدیدی می اومد و من بارون رو دیدم!  پنج شنبه ١٣٩١/٩/٢٣ (٤ ماه و ٨ روزگی)

من و مامان و بابا داشتیم می رفتیم خونه باباجون. من که تا حالا بارون ندیده بودم خیلی تعجب کرده بودم و وقتی بارون به شیشه ماشین می خورد ساکت شده بودم! کم کم هم خواب رفتم!!!

http://hanaheidari.niniweblog.com/

پ. ن: این دایره نورانی که پایین عکسه سر بدون موی منه که نور فلاش گوشی افتاده توش! آخه مامانم با یه دست منو گرفته بود و با دست دیگه اش عکس گرفت.  (مامانم هرچی تلاش کرد نتونست عکسی بهتر از این بگیره!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی محمد طاها
29 آذر 91 14:54
سلام دخمل شما با محمد طاها من چند روز فاصله دارن من دخمل شما رو لینک کردم اگه افتخار بدین محمد طاها ما رو هم لینک کنید تا با هم دوست بشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد