نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

نگارنامه

اولین باری که شیشه ام رو گرفتم

1391/9/21 22:37
255 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته میخام خودم دیگه شیشه ام رو نگه دارم اما تا امروز کامل نتونسته بودم. همیشه بعد از چند ثانیه نگه داشتن، سر می خورد و می افتاد. گاهی گریه می کردم و کاهی هم عمل مک زدن رو با دهان خالی ادامه می دادم انگار که دارم آدامس می جوم! حتی شیشه های کوچیک رو هم نمی تونستم نگه دارم تا اینکه امروز موفق شدم:

من تونستم شیشه ام رو خودم با دو تا دستهام نگه دارم و شیر بخورم. ١٣٩١/٨/٢١ ( ٤ ماه و ٦ روزگی) 

http://hanaheidari.niniweblog.com/

البته همونطور که پیداست کنترل کامل روی شیشه ام ندارم . بیشتر وقت ها هم  انگشت اشاره دو تا دست هام رو همراه با سرشیشه می کنم توی دهنم و شروع به مکیدن می کنم و  کم کم شیشه از دهنم بیرون میاد و من همچنان انگشتهام رو می مکم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

amir
28 آذر 91 23:31
salam be dokhmale maman baba. ghroboonesh beram che naze
hamze hashemi
29 آذر 91 0:52
سلام. ناززززززییییییییییی. مبارکه ........ ایشالا زودتر زودتر بتونی کارای دیگتم خودت انجام بدی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد