نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

نگارنامه

من شیطون نیستم!

1390/11/15 11:25
239 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ٣ ماهگی مامانم تموم شدیعنی ٦ ماه دیگه تو بغل مامانم هستم. مامانم برای آزمایش ان.تی سونو داشت ولی من از بس وول میخوردم آقای دکتر نمیتونست ازم عکس بگیره و گفت : "ماشاا... اینقدر تحرک داره که ١ ثانیه نمی ایسته که من ببینمش! "     

 خب چیکار کنم من؟ وولم میاد دیگه!  niniweblog.com

مامانم تو دفترم برام نوشت:

تمام انتظاری که ازت دارم اینه که انسانی باشی با افکار بزرگ. باید ذهنت رو باز کنی. میخوام دنیات اونقدر بزرگ باشه که دیگران تو کوچیکی دنیای تو خفه نشن. از خدا میخوام تموم اونچه که از دنیا ما رو آزار میده تا زمانی که تو بزرگ میشی ریشه کن بشه.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد