نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

نگارنامه

خریدهای امسال من از نمایشگاه کتاب

1392/2/22 18:17
233 بازدید
اشتراک گذاری

مامان من از زمان دانشجوییش هر سال می رفت نمایشگاه کتاب و تصمیم گرفته بود حتی اگه خرید نکنه همیشه بره. سال گذشته که من به دنیا نیومده بودم مامان نتونست بره و لیست خریدهاشو داد به خاله شاهد (دوست مامانم) و اونم کتابهای منو خریده بود و برامون فرستاد (115 هزار تومان). امسال مامان دو دل بود که بره یا نه آخه دلش نمی اومد منو تنها بذاره حتی برای یه شب. بنابراین باز هم لیست سفارشش رو که امسال خیلی کمتر از سال قبل بود به دوست یکی از همکارهاش داد تا خرید کنه. البته بعدا پشیمون شد که چرا آخر هفته نرفته تهران برای نمایشگاه آخه دقیقا همون شب من رفته بودم خونه مامانی و پیش مامان نبودم!

خریدهای مامانم چند روز بعد به دستش رسید و وقتی مامانم کتابهای منو داد خیلی خوشحال شدم. امسال خیلی کم برام کتاب خریده بود آخه تعداد زیادی از کتابهایی که پارسال برای من خریده بود هنوز به درد گروه سنی من نمی خوره و مامان فقط برای اینکه می خواست من به خریدن کتاب عادت کنم برام امسال هم چند تا کتاب خرید و البته دو سری عروسک انگشتی (البته همین چند تا شد 21 هزار تومان!):

http://hanaheidari.niniweblog.com/

6 تا کتاب مجموعه داداشی رو همون شب مامان برام خوند و با عروسکهاشم کلی قصه گفت برام. من عاشق عروسکام شدم:

http://hanaheidari.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان الناز
25 اردیبهشت 92 14:37
سلام این دستای گنده منده پت پهن مال مامانیه یا باباییه؟
هما
25 اردیبهشت 92 21:11
مبارک باشه خانمی.
مامان سويل و اراز
25 اردیبهشت 92 22:35
ماشالله چقدر كتاب نگار جون تعداد كتابهايي كه تو داري از تعداد كتابهاي موجود تو خونه ما بيشتره
مامان سويل و اراز
25 اردیبهشت 92 22:35
ماماني قالب وبلاگتو سفارش دادي درست كردن يا خودت درست كردي خيلي قشنگه
مامان نادیا و نلیا
28 اردیبهشت 92 0:32
مرسی مامان مهربون مبارکت باشه خریدهای خوشکلت عزیزم.... ما هم آپیم
مامان سونیا
28 اردیبهشت 92 7:54
به به مبارکت باشه خانم کوچولو چه کتابهای خوبی و چه عروسکای خوشجل موشجلی مبارکت باشه خاله جون دست مامانی درد نکنه .
مامان یزدی
28 اردیبهشت 92 14:34
الهی خدا بگم چکارت کنه با این وبلاگ درس کردنت.ما یه روز یه غلطی کردم این وبلاگت نشون بچهون دادم مگه حالا ول مکنه .همش مخوادبه قول خودش بیاد نی نی بینوینه.ایشالا همیرو سایت سر بچت باشه.الهی ننه پیرشی.سرگرمیک بر بچهون درس کردی.مذارمش پهلو کامپیوترو مرم به کارام مرسم.ننه وقت کردی بیا تو وبلاگ من.اگه اشتباه نکنم تو هم باید بچه یزدی باشی از بچکگ معلومه بچه یزدیک هستد.فعلا بای
مامان حسنا
28 اردیبهشت 92 16:04
مبارکت باشه عزیزم
مامان آریا
1 خرداد 92 7:07
سلام خوبین؟دخملی خوبه؟ میشه کمکم کنین................. هفته آینده رو مهمون یزدیها هستیم میشه ادرس چندتا کتابفروشی که کتاب کودکان دارن و اسباب بازی فروشی بهم بدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد