نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

نگارنامه

یک ماهگی من

1391/6/15 10:03
200 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم میگه من مظلوم ترین موجودی هستم که خدا آفریده!

وقتی گشنه ام میشه دهنم رو مثل یه جوجه گنجشک بدون پر که از لونه اش افتاده پایین و سرش رو بی هدف این ور اون ور می بره باز می کنم و هِن هِن می کنم اما بازم شیر نمی خورم و سرم رو می چرخونم تا کلی نازم رو بخرن!

بعضی وقت ها وقتی شیر می خورم چشمهام  و دهنم رو کامل می بندم و با لپهای قرمز به خواب میرم، مثل این عکس:

http://hanaheidari.niniweblog.com/

 اما بعضی وقت ها تازه بعد از شیر خوردن سرحال میشم، چشمام رو باز میکنم و دهنم رو غنچه! ساکتم اما زیاد وول میخورم! مثل این عکس:

http://hanaheidari.niniweblog.com/

هنوز هم موفق نشدن بهم شیشه و پستونک بدن، دو بار که مک بهشون زدم با زبونم پرتشون میکنم بیرون و بعدش دهنم رو اونقدر محکم می بندم که حتی به زور هم نتونن بهم بدن! البته یه بار که من خواب بودم توی خواب بهم شیشه دادن و من نفهمیدم و خوردم مامانم هم کلی ذوق کرده و از این صحنه عکس گرفته:

http://hanaheidari.niniweblog.com/

(پی نوشت عکس: این دست مامانمه که از بس منو بغل کرده درد میکنه و  آقای دکتر گفته باید مچ بند ببنده، تازه اگر هم خوب نشد باید بره عمل کنه!!!)

به هیچ وجه نمی ذارم  هیچ رو اندازی بندازن روم و اگه اینکارو بکنن بلافاصله شروع می کنم به غر زدن و دست و پا زدن تا رو انداز از روم کنار بره و اونوقت با خیال راحت می خوابم. نمی دونم چه اصراری هست که حتما یه چیزی بندازن روی من!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یکتا
1 آذر 91 9:30
الهی خاله قربون مظلومیت تو گنجشک بره به یکتا هم سر بزن فداتشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد