نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نگارنامه

کتاب من: من دیگه بزرگ شدم

1391/12/27 10:10
488 بازدید
اشتراک گذاری

http://hanaheidari.niniweblog.com/

نویسنده: هیروتاکا ناکانو     ناشر: پژواک دانش            سال نشر: 1389       قیمت: 7000 ریال  

این کتاب به  آموزش و راهنمايي كودكان گروه سني «الف» در يادگيري و انجام برخي مهارت هاي زندگي و اجتماعي پرداخته است. تصاوير رنگي ارائه شده سبب جذابيت و درك بهتر مطالب براي آنها خواهد شد. از جملة اين مهارت ها مي توان به لباس پوشيدن، تنها خوابيدن، صبحانه خوردن، بازي كردن و حمام كردن اشاره كرد.

گروه سنی الف؛ یعنی سال های پیش از دبستان. اما کاش این سال ها هم جزئی تر تقسیم بندی می شد. این کتاب زیاد مناسب سن من نیست ولی من دوستش دارم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دینا
28 اسفند 91 18:37
سلام
دوروز که بهتون سر نمیزنیم میبینیم چند تا پست جدید گذاشتید اونوقت هنوز من حتی نتونستم یه پست جدید برای مسابقه ای که دعوتم کرده بودید و فکر هم کنم وقتش تموم شده بذارم واقعا آفرین به شما مامان زرنگ و فعال
میخواستم ببینم این کتابهایی که معرفی کردید رو از کجا خریدید ممنون


ممنون شما لطف دارین. کتابها رو از نمایشگاه کتاب تهران خریدم وقتی نگار هنوز به دنیا نیومده بود!
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 اسفند 91 17:19
سلام عزیزم تبریک میگم برای تغییرات وبلاگ انشاالله که همیشه ایام همه چی بر وفق مراد باشه و هیچی خاطر عزیزت رو مکدر نکنه یه بوس بزرگ هم برای نگار عزیز خانوومی یا شما خیلی زرنگی یا من خیلی تنبلم چون خیلی از پست ها جدید بود ببخشید اگه دیر اومدم دم عیده وهمه کارهام مونده از حالام سال نو رو به شما و نگار جیییگر و همسر محترمتون تبریک میگم امیدوارم که سالی پر از خوشی، برکت و سلامتی داشته باشین تعطیلات خوش بگذره
parham
31 فروردین 92 16:59
سلام اين كتابها را از كجا تهيه كرديد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد