نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

نگارنامه

و من متولد شدم

1391/5/15 15:05
311 بازدید
اشتراک گذاری

یک شنبه ١٥ مرداد ساعت ٨ صبح مامانم تو بیمارستان بستری شد. دکتر گفته بود ١٤ مرداد بریم  ولی مامانم برای اینکه تاریخ تولدم یه روز خاص باشه گفت ١٥ ام میام! 

به هر حال من روز ١٣٩١/٥/١٥ برابر با ١٦ رمضان و ٥  آگوست ساعت ١٥:٠٥ به دنیا اومدم که مصادف بود با سالروز انفجار بمب اتمی آمریکا در هیروشیما!  دیگه از این خاص تر؟!!!

اولین باری که مامان تو بیمارستان منو دید شوکه شد آخه قیافه من اصلا اونی نبود که تو ذهن مامان بود! من برعکس مامان بابام؛ مو مشکی، کله گنده و چشم ژاپنی بودم!!!  اینم عکسمه:

http://hanaheidari.niniweblog.com/

هنوزم میگه اگه حالت نگاه بابایی تو چشمام نبود می گفتم تو بیمارستان عوض شدی!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سویل و اراز
30 آبان 91 23:57
سلام عزیزم خدا دخملتو واست نگه داره الهی همیشه خندون باشی که منو امروز به خاطر خاص بودن روز تولد دخترت خیلی خندوندی راستی اسم دخملتو چی میخواستی بذاری حالا چی گذاشتین کوچولوتو خیلی خیلی ببوس


بابای کیان
12 آذر 91 22:52
سلام کوچولوی بی ریخت دوست داشتنی؛ پسر دایی «کیان» خیلی دوسِت داره. البته اون سال دیگه به دنیا میاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد