نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

نگارنامه

کتاب من: شعرهای من و مامان/ شعرهای من و بابا

1391/12/22 9:02
3,213 بازدید
اشتراک گذاری

http://hanaheidari.niniweblog.com/

http://hanaheidari.niniweblog.com/

شاعر: ناصر کشاورز     ناشر: قدیانی (بنفشه)            سال نشر: 1389         قیمت: 3500 ریال 

تو کتاب شعرهای من و مامان کودکی از زحماتی که مادرش برای او متحمل می‌شود سخن می‌گوید. برخی از این کارها عبارت‌اند از :غذا دادن, کتاب خواندن, پارک بردن, بازی کردن, و خواباندن .در آغاز داستان آمده است' :مامانم دوستم داره یه عالمه/ هرچی از مامان بگم, بازم کمه/ وقتی بابا سر کار یا سفره/ مامانم کمی کارش زیادتره/ مثل بابا منو گردش می‌بره برام خوراکی می‌خره/ صبحونه نون و پنیر به من می‌ده/ سیب پوست کنده با شیر به من می‌ده

توی کتاب شعرهای من و بابا  کودکی از اموری که پدرش در مراقبت از او انجام می‌دهد, سخن می‌گوید .غذا دادن, بازی کردن, بیدار کردن و خواباندن و گردش بردن از جمله این امور به شمار می‌آیند .کتاب چنین آغاز می‌شود : 'بابا دوستم داره قد آسمون/ مثل ماهه این بابای مهربون/ وقتی مامان نباشه تو خونه‌مون/ باباجون کار می‌کنه به جای اون/ آفرین به این بابای نازنین/ کتابو ورق بزن, بخون ببین/ بابا صبح‌ها منو بیدار می‌کنه/ بعد می‌ره برای ما کار می‌کنه/ 

البته این داستان مصور و رنگی و آهنگین برای کودکان 2تا 6 ساله تدوین شده است ولی مواقعی که مامانم حوصله اش از خوندن کتابهای تکراری من برام خسته میشه کتابهای بزرگترها رو هم برام می خونه و البته من دوست دارم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد