نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

نگارنامه

اولین باری که پای کامپیوتر نشستم

1391/9/29 8:50
292 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا که همه اش غر می زدم وقتی مامانم کار داشت می رفتم بغل بابام و چون بابام معمولا کارش با کامپیوتره (شخصی و اداری) منو میذاشت روی پاش و کارهاشو می کرد اما بعد از چند دقیقه شروع می کردم به غر زدن و اونم مجبور می شد از پای کامپیوتر بلند شه. اما امروز اجازه داد من هم کامپیوتر بازی کنم. کلی ذوق زده بودم و هی با دو تا دستام می کوبیدم روی کیبورد. تا اینکه متوجه موش کوچولوی کنار کیبورد شدم که بهش میگن: "موس"!!! حالا چرا نقطه هاشو نمی گن نمی دونم چرا؟!!!

کلی باهاش ور رفتم، از چراغش خیلی خوشم می اومد و هی اینور اونورش می کردم  و همزمان آب دهنم هم می ریخت روش !!! تا اینکه بابام ترسید خراب بشه و کارش لنگ بشه اونو از دستم گرفت و منو به مامانم پس داد!!!

http://hanaheidari.niniweblog.com/

http://hanaheidari.niniweblog.com/

نگاه کنین تو رو خدا! تو این عکس که اصلا دارم روی موش کوچولو "کلیک" هم می کنم! من خیلی باهوشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ساجده
30 آذر 91 9:24
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
amir
30 آذر 91 13:03
ویندوزتم که آخرشه ویندوزه 8 بابابه روز
مامان سويل و اراز
1 دی 91 23:52
سلام دخملي و مامان دخملي از اولين روزي كه وبلاگتو نوشتي خوشم اومد هر روز بهت سر ميزنم يلداتونم مبارك خانواده دخملي
مامان محدثه
2 دی 91 13:26
عزیزم چقدر قشنگ پشت کامپیوتر نشستی
marzi
3 دی 91 13:51
لپ هاشو از طرف من بكش اين دفعه ديدمش لپشو ميكشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد