نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

نگارنامه

اولین های من

1391/9/16 10:33
267 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم تصمیم گرفته یه سری مطلب جدید برام بنویسه تحت عنوان اولین ها:

اولین باری که رفتم حموم:  پنج شنبه   ١٣٩١/٥/١٩  (٤ روزگی)   niniweblog.com

اولین باری که ناخن هام گرفته شد:  جمعه   ١٣٩١/٥/٢٠   توسط دایی محسنم  (٥ روزگی)

اولین باری که من رفتم دکتر:  دوشنبه   ١٣٩١/٥/٢٣ به خاطر گریه های بیش از حدم  (٨ روزگی)

اولین باری که رفتم خونه خودمون:  چهارشنبه  ١٣٩١/٥/٢٥    (١٠ روزگی)

اولین باری که پستونک خوردم:  پنج شنبه  ١٣٩١/٥/٢٦  (البته فقط چند ثانیه!   ١١ روزگی)    niniweblog.com

اولین باری که دستام رو گرفتن و من تقلا کردم برای بلند شدن:  جمعه   ١٣٩١/٥/٢٧  (باور کنین راست میگم، فیلمش هم هست!!!)   (١٢ روزگی)

اولین باری که شیشه خوردم:  دوشنبه  ١٣٩١/٦/٦   (٢١ روزگی)   niniweblog.com

اولین باری که گذاشتنم تو آغوش:   پنج شنبه  ١٣٩١/٦/٩  (٢٤ روزگی)

اولین حرفی که زدم (آغون):  دوشنبه  ١٣٩١/٦/٢٠  (٣٥ روزگی)

اولین مهمونی که رفتم:  جمعه  ١٣٩١/٦/٢٤  جشن تولد سعید پسر داییم  (١ ماه و ٩ روزگی)  niniweblog.com

اولین کادویی که دادم: جمعه  ١٣٩١/٦/٢٤  به سعید   (١ ماه و ٩ روزگی)

اولین باری که موهام رو کوتاه کردم: جمعه  ١٣٩١/٦/٢٤  توسط دایی محسنم    (١ ماه و ٩ روزگی)

اولین مسافرتی که رفتم: سه شنبه  ١٣٩١/٧/٤  تهران    (١ ماه و ١٩ روزگی)

اولین باری که روی شکم خوابیدم و بدون هیچ مشکلی کلی بازی کردم: دوشنبه ١٣٩١/٧/١٧  (٢ ماه و ٢ روزگی) 

اولین باری که تل زدم: پنج شنبه ١٣٩١/٨/٤  توی عروسی، ستاره (دختر داییم) تلش رو به سرم زد!  (٢ماه و ١٩ روزگی)

اولین بستنی که خوردم: پنج شنبه  ١٣٩١/٨/١١ ( ٢ ماه و  ٢٦ روزگی)  niniweblog.com

اولین باری که تونستم دستمو کامل بخورم:  سه شنبه  ١٣٩١/٨/٢٣  (٣ ماه و  ٨ روزگی)

.

.

بقیه اش رو مامانم به روز می نویسه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد