نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

نگارنامه

شله زرد پزون

1392/5/3 10:13
295 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی و بابایی نذر دارن هر سال برای سلامتی بچه هاشون توی ماه رمضون شله زرد می پزن. پارسال که من به دنیا نیومده بودم مامانم هم دل گرفت که اگه من صحیح و سالم به دنیا اومدم اونم یه مقدار همراه مامانی و بابایی اینا شله زرد بپزه. من 1 هفته داشتم که شله زرد برام پختن.

حالا امسال هم مامان همراه مامانی اینا برام شله زرد پختن (پنج شنبه 92/5/3). با این تفاوت که پارسال من فنچول بودم و به هیچ چیز دست نمی زدم اما امسال می شه گفت به خیلی از ظرفهای شله زرد انگشت زدم!!! این عکس امساله. اون انگشمو که گذاشتم روی پام دقیقا همونیه که توی شله زردها کردم و بعد مامان مجبور شد خودش همشونو بخوره!!!

http://hanaheidari.niniweblog.com/

این عکس پارسال منه:

http://hanaheidari.niniweblog.com/

خیلی کوچولو بودم نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساره وثنا
6 مرداد 92 13:18
خب مامانى مى خواسته نشون بذاره همه بدونن نذر كى بوده! خوب مامانو تپل كرديا!!!
مامان اناهید
6 مرداد 92 15:34
قربون این فنجول برم من...... بخورم من اون انگشت خوشمزه تو ووووو قربون اون چشات که اینقد شیطون بلا شدی تو
مامان سونیا
7 مرداد 92 8:51
به به عجب شله زرد خوشرنگ و لعابی نذرتون قبول حق باشه خانمی توی این شبهای عزیز ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نکنید
مامان سونیا
7 مرداد 92 8:53
میخواستم خصوص بزنم یادم رفت عزیزم حذفش کن ممنونم
مامان سويل و اراز
8 مرداد 92 2:58
نذرتون قبول ماماني واي كه تو چقدر نازي نگارجون راستي ديدي پيدات كردم تو لنزور ببين چقدر طرفدارتم ديگه همه جا با توام
مامان حسنا
10 مرداد 92 16:42
عزیزم قبول باشه... نگار جونم چه کوچولو بوده ای جان..
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
16 مرداد 92 18:46
سلــــــــــــــــــــــــــــــــــام خیلی دلم براتون تنگ شده بود البته گذری به وب دوستان سر میزدم ولی وقت نمیکردم نظر بدم ولی یادمه برای پست خرابکاری های من نظر دادم نمیدونم چرا نرسیده ای جونم من موندم شله زرد بخورم یا نگار چون هر دو شیرینن مامانی نذرت فبول باشه
مهسا
3 فروردین 94 17:46
سلام نذرتون قبول باشه رمز مطالب رمز دارتون میتونم داشته باشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد