نگار خانومنگار خانوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

نگارنامه

قهرمانی استقلال

1392/2/20 17:48
235 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا هم گفتم من طرفدار تیم استقلال هستم. روزی که استقلال با فولاد بازی داشت من با دقت هرچه تمام تر بازی رو دنبال می کردم. میشه گفت یک نیمه رو ایستاده دیدم:

http://hanaheidari.niniweblog.com/

داشتم ایستاده بازی رو تماشا می کردم که مامان رفت تلفن رو جواب بده و من محکم از پشت خوردم زمین و ...

خیلی دردم اومد و کلی گریه کردم اما آخرش با خوشحالی تموم شد چون استقلال قهرمان شد اونم یه هفته مونده به پایان فصل.

البته استقلال پرافتخار ترین تیم ایرانه با 16 عنوان قهرمانی، اما این اولین قهرمانی استقلاله که من دارم می بینم.

روزی هم که جشن قهرمانی استقلال بود من دو روزی بود که یاد گرفته بودم دست بزنم و با دلیل و بی دلیل هی براشون دست می زدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سويل و اراز
21 اردیبهشت 92 18:34
مباركه ما هم دوم شديم (تراكتورسازي)
مامان حسنا
21 اردیبهشت 92 18:40
من ک اصلا اهل فوتبال نیستم ولی معلومه ک نگارجون خیلی علاقه داره
مامان علی
21 اردیبهشت 92 20:54
ای جانم عزیزم اتفاقا علی هم دیروز بلند شد از پشت سر افتاد شما نی نیا تا بزرگ شید هزار بار قلب آدمو میلرزونید
مامان ثنا
22 اردیبهشت 92 0:49
پس بگو به خاطر تشويقاى نگاربلا استقلال هى مى بره البته من از فوتبال بى اطلاعم به كل
مامان نگار
22 اردیبهشت 92 12:07
سلام مامانش آفرین به نگار ورزشکار قهرمان ببخشید عزیزم یه مدت دوباره نبودم. اما زودی میام ان شاا.. بووووووووووووووس
بابای علی و رضا
22 اردیبهشت 92 14:32
اول اینکه این هم یه آبانس از سپاهان به استقلال! یه سال هم شما دوم اینکه از دست اون قالب ...بوق... راحت شدیم این شد یه قالب سبک و قشنگ
مامان سونیا
22 اردیبهشت 92 18:03
ای جان دلم یعنی شما 45 دقیقیه وایستادی سر پا واسه دیدن فوتبال عزیزم پاهات خسته شد خوشگل خانم خوب عوضش تیمت برده و. خوشحال شدی و خستگی از تنت در اومده
مامان سويل و اراز
24 اردیبهشت 92 10:11
سلام ماماني چه قالب قشنگي اينم خودت درست كردي خيلي جالبه مباركه
رستمی
24 اردیبهشت 92 10:11
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
3 خرداد 92 0:05
ای جونم اگه بازیکنای استقلال میدونستن یه شیرین عسل داره با این ذوق و شوق نگاهشون میکنه که دروازه فولاد رو سوراخ سوراخ میکردن آبیــــــــــــــــــــــــــته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نگارنامه می باشد